پشتیبانی از کاربران و کارمندان در استفاده از سیستم عامل ویستا

پشتیبانی از کاربران و کارمندان در استفاده از سیستم عامل ویستا

برای ارتقای سیستم عامل به ویستا تنها آموزش کارمندان کافی نیست بلکه شما باید از امکانات و فناوری‌ها و همچنین دستیاران خود برای پشتیبانی کاربران در هنگام استفاده از این سیستم عامل استفاده کنید. چرا که در ابتدا این کاربران در هنگام استفاده به چندین سوال و مشکل برخورد می‌کنند که باید تمهیدات لازم برای رفع آن‌ها فراهم شود.
به هر حال آن‌ها برای اینکه بتوانند آموزش کافی داشته باشند و در زمینه استفاده ازاین سیستم عامل خبره شوند به صورت مشخص نیاز به کار کردن بیشتر از حد طبیعی با این سیستم عامل و گذارن زمان کافی برای یادگیری عملی آن دارند.
شما باید بلافاصله بعد از ارتقای شبکه خود به چند نفر را به عنوان پشتیبان این سیستم عامل به صورت موقت استخدام و از وجود آن‌ها برای آموزش و رفع اشکال کارمندان خود استفاده نمایید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد